Josefina sensada boixader

Fina Sensada i Boixader, nascuda i resident a Catalunya, cineasta, documentalista i docent. Companya de vida de Fernando i de cooperació.  L’amor, l’admiració i el desig que l’obra del Dr. Fonseca segueixi viva, és el que l’ha portat a impulsar la creació d’aquesta Fundació amb convicció, compromís i coherència per a lluitar per un món més just i seguir el camí de cooperació que junts van iniciar fa 16 anys. “mans que curen,  ulls que miren “.

Unint la ciència i l’art per aconseguir una Fundació màgica i única, Medicina i Cinema.

El seu compromís entusiasta, la capacitat organitzativa, la racionalitat, constància, integritat i sentit comú ha fet possible aquest primer impuls de creació.

Treballant intensament durant 6 anys per fer germinar la llavor que li va deixar Fernando, la seva herència i fer sortir aquesta flor just en aquest moment tan ple de contradiccions i problemes sanitaris globals. Trobant un equip de persones sensibles, cultes, lluitadores, valentes, creatives i molt humanes com ho era Fernando per passar a la fase d’actuació.